لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۴

نوروزوَش با گوگوش و طعم‌های «ناز»


«نوروزوَش»، مثل نوروز، قصۀ نوشدن و نوخواهی ما آدم‌هاست که بهانه می‌خواهد و چه بهانه‌ای بهتر از آغاز سال ۱۴۰۳ خورشیدی.

رادیوفردا در ویژه‌برنامۀ نوروزی‌اش با نام «نوروزوَش» شما را به شهر خاطره‌ها با احساسات امروزین برده است.

با گوگوش ملقب به شاه‌ماهی موسیقی پاپ ایران به فراز و فرودهای حضور دوباره‌اش بر صحنه نگاهی انداخته‌ایم؛ خواننده‌ای که می‌گوید «دیگر ریسک نمی کنم».

همراه با ناز د‌ِراویان، نویسندۀ کتاب پرفروش «ته‌دیگ»، بیانگر دنیایی از طعم‌ها و رنگ‌هایی که بخشی از خاطره نوروزی از سفره‌های رنگین ایرانی است.

و درکنار گروه راک بی-بند که با آلبوم تازه‌شان «ویگن» هم سال گذشته را به پایان بردند و هم خاطرۀ جمعی ویگن را با حال‌وهوای تنظیم‌های امروزی و راک خود گره زدند.

علاوه بر این‌ها، مهدیه محمدخانی، خوانندۀ خوش‌چهره و خوش‌صدای موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی هم از کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس از سکوت یک‌ساله‌اش برای «زن زندگی آزادی»، قصه فشارها و تهدیدها و مهاجرت موقتش به امارات متحده عربی گفته است.

نیما، خوانندۀ ترانۀ معروف «مریم پاییزی» را در لحظۀ تحویل سال ۱۴۰۳ پیدا کردیم. او ما را به شنیدن ترانه تازه‌اش دعوت کرد؛ ترانه‌ای که با «نوروز آمد»ش تداعی‌گر خاطرۀ شیرین عیدهای بچگی بود. نیما می گوید صدای سال ۱۴۰۲ هایده بود.

برنامۀ نوروزوَش را که نام آن برگرفته از نام ترانه‌ای با صدای شهاب طلوعی است، محمد ضرغامی با همراهی و همکاری شهرام ابراهیمی، مهران کریمی، پدرام پورقاسم، نسرین افشار، بنیامین صدر و احسان عابدی تهیه کرده است که می‌توانید در دو قسمت بشنوید.

ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۳ - بخش اول
please wait

No media source currently available

0:00 2:29:55 0:00
لینک مستقیم

ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۳ - بخش دوم
please wait

No media source currently available

0:00 3:24:05 0:00
لینک مستقیم

XS
SM
MD
LG