لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۲۵

صدای شما ، صدای فردا؛ استقرار نیروهای بسيج در شهرها


واکنش شنوندگان راديو فردا ، به استقرار نيروهای بسيج در شهرهای ايران تعداد زيادی از شنوندگان راديو فردا ، از طريق پيامک ، ايميل و يا پيام تلفنی در رابطه با استقرار نيروهای بسيج در شهرهای ايران اظهار نظر کردند.


در بحث آزاد برنامه اين هفته ، سه شنونده راديو فردا ، از سه طيف اجتماعی مختلف شرکت کرده اند.


يک جانباز بسيج ، که طرفدار استقرار نيروهای بسيج است ، يک شنونده که مخالف سرسخت حضور بسيجی ها در شهرها است و يک بانوی ايرانی که به عنوان يک مادر از رفتار خشن بسيجی ها با جوانان و حتی با بانوان نارضايتی خود را ابراز ميکند.


در برنامه اين هفته ، به خاطر توجه زياد شنوندگان راديو فردا به سئوال برنامه شما چه فکر مي کنيد ؟ در باره حضور نيروهای بسيج در شهرهای ايران ، مدت زمان برنامه بحث آزاد را از ۱۵ دقيقه به ۲۲ دقيقه افزايش داديم.


يک بحث آزاد شنيدنی، سه شنونده راديو فردا با سه ديدگاه متفاوت آزادانه حضور نيروهای بسيج در شهرهای ايران را مورد نقد قرار مي دهند.


آقای رايان يک جانباز بسيجی عقيده دارد : «حضور نيروهای بسيج ، در شهرهای ايران ، تنها راه حل ، تامين امنيت اجتماعی است. به گفته او بسيج تنها نيروئی است که قادر است جلوی تهاجم فرهنگی را بگيرد ، زيرا به گفته آقای رايان ماموران انتظامی در مقابل آنچه که تهاجم فرهنگی می نامد کوتاه آمده اند.»


آقای حسين ، شنونده راديو فردا به شدت مخالف نظر آقای رايان است و مي گويد :«تامين امنيت اجتماعی وظيفه نيروهای آموزش ديده پليس است و حضور جوانان مسلح اموزش نديده ، در خيابان های شهرها ، که حتی به سن قانونی نرسيده اند ، خطری است که جامعه را تهديد مي کند.»


آقای حسين تاکيد مي کند : «بايد ميان بسيج هایی که در جنگ تحميلی ۸ ساله از خاک ايران دفاع کردند و بدون چشم داشتی جان خود را نيز نثار کردند با بسيجی های امروز تفاوت قائل شد.»


خانم شيرين شنونده راديو فردا ، به عنوان يک مادر، از رفتار توهين آميز نيروهای بسيج با جوانان و بانوان ياد مي کند و مي گويد: «نيروهائی که مسئوليت تامين امنيت اجتماعی را بر عهده دارند ، بايد آموزش لازم را ديده باشند ، دست کم يک دوره آموزش روانشناسی را گذرانده باشند».


به گفته اين بانوی ايرانی : «حضور نيروهای بسيج در خيابان های شهرها ، جز ايجاد فضای رعب و وحشت ، دستاورد ديگری برای حکومت نخواهد داشت.»


يک بحث آزاد ، شنيدنی کليک کنيد تا بشنويد


پيش از بحث آزاد ، اول به صدای شنوندگان راديو فردا گوش مي کنيم ، که روی پيام گير راديو فردا اظهار نظر کرده اند.


سئوال تازه برنامه شما چه فکر مي کنيد ؟ محمود احمدی نژاد، ریيس جمهوری اسلامی ايران مي گويد : ما قادريم ، کشور را با نفت ۸ دلار و حتی ۵ دلار اداره کنيم.


نظر شما چيست ؟


دوستان برای شرکت در بحث آزاد برنامه صدای شما ، صدای فردا ، از طريق پيامک ، ايميل ويا پيام تلفنی با ما تماس بگيريد.


برای پاسخ به سئوال برنامه شما چه فکر مي کنيد؟


با شماره تلفن : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۱۲ تماس بگيريد.
شماره تلفن پيامگير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳
شماره تلفن پيامک گير راديو فردا : ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰
وآدرس ايميل راديو فردا : info@radiofarda.com
صدای شما ، صدای فردا ست


XS
SM
MD
LG