لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۹

ادعای نماینده مجلس: جوانی می‌خواست من را آتش بزند، اما فندک روشن نشد


این اولین بار نیست که این نماینده مجلس از سوءقصد به خود می‌گوید
این اولین بار نیست که این نماینده مجلس از سوءقصد به خود می‌گوید

یک نماینده مجلس می‌گوید که جوانی سعی کرده با ریختن بنزین او را «آتش» بزند، اما «فندک روشن نشده» است.

مجید ناصری‌نژاد، نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه، ۱۳ تیرماه،‌ در مصاحبه با ایلنا گفت: «ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوان با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.»

آقای ناصری‌نژاد در مورد انگیزه این شهروند گفت که او از این نماینده مجلس درخواست «انتقال به بخش حراست» را داشته و به‌دلیل عدم رسیدن به مقصود خود، این سوءقصد را انجام داده است.

این اولین بار نیست که این نماینده مجلس از سوقصد به خود می‌گوید. او در تیرماه سال گذشته نیز ادعا کرده بود که «دو نفر موتور سوار ناشناس خانه و حسینیه او را به رگبار بستند».

آقای ناصری‌نژاد در مورد حادثه سال قبل گفته بود که «پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ است.»

این در حالی بود که او در ابتدای سال ۱۳۹۷ اعلام کرد «افراد ناشناس» به خودروی در حال پارک او تیراندازی کرده‌اند.

استاندار خوزستان در آن زمان نیز در این زمینه اعلام کرد که «چند مظنون شناسایی شده‌اند» و «احتمالاً انگیزه ضاربان شخصی بوده است».

در ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر حمله به چند فرد معمم و کشته‌شدن یک آخوند دیگر در شهرهای مختلف ایران منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا روز نهم اردیبهشت، گزارشی از زیر گرفتن یک طلبه توسط راننده یک خودرو در ایستگاه اتوبوس در خیابان شهدا قم و سپس حمله همین راننده با چاقو به او را منتشر کرد.

خبر این اقدام به فاصله کوتاهی از کشتن عباسعلی سلیمانی، نماینده سابق مجلس خبرگان با اسلحه در بابلسر و نیز «زیر گرفتن» یک آخوند در بولوار مرزداران تهران منتشر شد.

پس از این اتفاقات، شماری از فعالان سیاسی نسبت به افزایش «تنفر» مردم از آخوندها و احتمال اقدامات تلافی‌جویانه ناشی از فشارهای اقتصادی که مسئولیت آن با جمهوری اسلامی است، هشدار دادند.

با استفاده از گزارش خبرگزاری ایلنا و رادیو فردا؛ پ.م/ب.ب
XS
SM
MD
LG