لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۱

کلمنته سر مربيگری تيم ملی فوتبال را نپذيرفت


کلمنته پس از امضای قرارداد و به دليل اصرار بر زندگی نکردن در ايران، سرانجام از پذيرفتن سرمربيگری تيم ملی فوتبال ايران خودداری کرد(عکس از مهر)
کلمنته پس از امضای قرارداد و به دليل اصرار بر زندگی نکردن در ايران، سرانجام از پذيرفتن سرمربيگری تيم ملی فوتبال ايران خودداری کرد(عکس از مهر)

دوشنبه شب ۲۹ بهمن رسانه های داخلی گزارش دادند که پس از کشمکش طولانی بين خاوير کلمنته و فدراسيون فوتبال، سرانجام ماجرای سرمربيگری مرد اسپانيايی منتفی شد.


خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرد خاوير کلمنته هدايت تيم ملی فوتبال ايران را نپذيرفت.


اين خبرگزاری افزود که پس از مذاکره های متعدد و فشرده ای که در روزهای گذشته و بخصوص روز دوشنبه صورت گرفت، اين مربی اسپانيايی پاسخ منفی خود را به مسئولان فدراسيون ايران اعلام کرد.


پس از آنکه خاوير کلمنته آشکارا اعلام کرد که حاضر نيست در ايران اقامت گزيند، مسئولان فدراسيون فوتبال با وجود قبول ضمنی خواسته های کلمنته، سرانجام تحت تاثير جو مخالف اين نوع قرارداد، خواهان اضافه شدن بندی به قرارداد برای اقامت کلمنته و رفتن او به اسپانيا با موافقت فدراسيون فوتبال شدند، که خاوير کلمنته آن را نپذيرفت.


خبرگزاری فارس همچنين به نقل از برخی منابع آگاه، که نامشان را اعلام نکرد، از احتمال انتخاب يک سر مربی ايرانی برای تيم ملی فوتبال ايران خبر داد.


بر اساس اين گزارش، بخت امير قلعه نويی، سرمربی برکنار شده تيم ملی فوتبال بيش از پنج يا شش گزينه ديگر است.


در روزهای اخير از علی دايی، فيروز کريمی و اکبر ميثاقيان هم به عنوان سرمربيان احتمالی تيم ملی فوتبال نام برده شده است.


خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، نيز در گزارشی، از قول علی کفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال ايران نوشت که از صبح روز سه شنبه،۳۰ بهمن، بررسی گزينه های ديگر برای سرمربيگری تيم ملی ايران آغاز خواهد شد.


XS
SM
MD
LG