لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ تهران ۲۲:۵۴

پلیس دوبی: سری دیوی ستاره بالیوود در وان حمام غرق شده است


سری دیوی که اوج شهرتش در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بود اولین ابرستاره زن سینمای هند است.
سری دیوی که اوج شهرتش در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بود اولین ابرستاره زن سینمای هند است.

پلیس دوبی روز دوشنبه هفتم اسفند در بیانیه‌ای اعلام کرد سری دیوی کاپور، ستاره مشهور سینمای هند، پس از بیهوش شدن در وان حمام اطاق هتلش غرق شده است. دو مقام پلیس هم گفتند او هنگام غرق شدن مست بوده است.

این بازیگر ۵۴ ساله که سالها مشهورترین ستاره زن بالیوود بود و برای شرکت در یک مراسم عروسی به دوبی آمده بود روز شنبه جان خود را از دست داد.

سانجای کاپور برادر شوهر او به یک روزنامه هندی گفته بود سری دیوی بر اثر ایست قلبی درگذشته است.

پلیس دوبی با اشاره به نتیجه کالبدشکافی در اطلاعیه‌ای در شبکه توئیتر گفت دلیل مرگ او «غرق شدن در وان حمام اطاق هتل پس از بیهوشی بوده است».

پلیس افزود این پرونده به دفتر دادستانی تسلیم شده و «مراحل قانونی لازم را طی خواهد کرد».

با این همه دو مقام پلیس دوبی که حاضر نشدند نام‌شان در این گزارش ذکر شود افزودند که خانم سری دیوی هنگام مرگ مست بوده است.

سری دیوی که اوج شهرتش در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بود اولین ابرستاره زن سینمای هند است که همواره در احاطه مردان بوده است. او به خاطر استعداد کمدی و تبحرش در رقص که در سینمای هند سرمایه و قابلیت مهمی است شهرت فراوانی داشت.

جنازه او قرار است روز دوشنبه با هواپیما به مومبای (بمبئی) منتقل شود.

سری دیوی که با نام کامل شری آما یانگر آیاپان در ایالت جنوبی تامیل نادو متولد شد در بیش از ۳۰۰ فیلم محصول سینمای هند بازی کرده و به خاطر خدماتش به صنعت سینما مدال پادما شری، چهارمین مدال افتخاری غیرنظامی در هند، را دریافت کرده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس/ ش.ر/ک.ر
XS
SM
MD
LG