لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۵۰
پلیس بلژیک روز شنبه، با انجام چندین عملیات جستجو در محله مولن‌بیک، چند نفر را در ارتباط با حملات پاریس بازداشت کرده است.
پلیس بلژیک روز شنبه، با انجام چندین عملیات جستجو در محله مولن‌بیک، چند نفر را در ارتباط با حملات پاریس بازداشت کرده است.

حملات پاریس و رخدادهای پس از آن

شمار کشته‌شدگان حملات پاریس ۱۲۹ نفر و شمار مجروحان ۳۵۲ نفر ذکر شده‌ که حال ۹۹ تن از آنها وخیم است. وزیر دادگستری بلژیک نیز از دستگیری سه مظنون در بروکسل در ارتباط با این حملات، خبر داده است.

۱۶:۲۷ ۲۳.۸.۱۳۹۴

مارک روته، نخست‌وزیر هلند، در پی حملات فرانسه از تقویت کنترل مرزهای هلند و اتخاذ تدابیر «محسوس و نامحسوس» برای افزایش امنیت کشور خود خبر داد.

۱۶:۲۶ ۲۳.۸.۱۳۹۴

«جنگ در قلب پاریس»؛تیتر روزنامه فیگارو

۱۶:۲۴ ۲۳.۸.۱۳۹۴

لهستان می‌گوید که در پی حملات پاریس تصمیم گرفته‌است تا از پذیرش سهمیه‌ای از پناهجویان که توسط اتحادیه اروپا برای این کشور در نظر گرفته شده سر باز بزند.

۱۶:۲۳ ۲۳.۸.۱۳۹۴

مردم برای اهدای خون در پاریس صف کشیدند

۱۶:۲۲ ۲۳.۸.۱۳۹۴

وزارت خارجه بلژیک از کشته شدن دست‌کم دو شهروند این کشور در حملات پاریس خبر داد. بلژیک از شهروندان خود خواسته است تا از سفر به پاریس خودداری کنند.

۱۶:۱۷ ۲۳.۸.۱۳۹۴

بنا بر گزارش‌ها، گروه داعش می‌گوید که این حملات را در پاسخ به «توهین به پیامبر اسلام و حملات هوایی که علیه قلمرو داعش انجام شده» ترتیب داده است.

۱۱:۵۵ ۲۳.۸.۱۳۹۴

نقاط مختلف جهان به نشانه همبستگی با فرانسه، پرچم این کشور را بر روی بناهای مشهور خود تصویر کرده‌اند:

۱۱:۵۴ ۲۳.۸.۱۳۹۴

حملات تروریستی جمعه شب، باعث شده تا بسیاری از مدارس فرانسه که معمولا شنبه‌ها باز هستند، تعطیل شوند. مسابقات ورزشی نیز در این کشور به تعویق افتاده‌اند. گروه موزیک یو۲ نیز کنسرت شنبه شب خود در پاریس را لغو کرده است.

۱۱:۵۰ ۲۳.۸.۱۳۹۴

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، گفته که کشورش «شانه به شانه» فرانسه در «جنگ علیه تروریسم» می‌ایستد.

۱۱:۴۶ ۲۳.۸.۱۳۹۴

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران هم با محکوم کردن حملات در پاریس، از تروریسم و افراطی گری به عنوان تهدیدی بین‌المللی نام برد.

بیشتر

XS
SM
MD
LG