لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۵۵
پلیس بلژیک روز شنبه، با انجام چندین عملیات جستجو در محله مولن‌بیک، چند نفر را در ارتباط با حملات پاریس بازداشت کرده است.
پلیس بلژیک روز شنبه، با انجام چندین عملیات جستجو در محله مولن‌بیک، چند نفر را در ارتباط با حملات پاریس بازداشت کرده است.

حملات پاریس و رخدادهای پس از آن

شمار کشته‌شدگان حملات پاریس ۱۲۹ نفر و شمار مجروحان ۳۵۲ نفر ذکر شده‌ که حال ۹۹ تن از آنها وخیم است. وزیر دادگستری بلژیک نیز از دستگیری سه مظنون در بروکسل در ارتباط با این حملات، خبر داده است.

۱۸:۱۶ ۲۳.۸.۱۳۹۴

ایسنا: مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران، حملات پاریس را «محصول حمایت نظام سلطه» دانست و گفت: «فرانسوی‌ها تاوان حمایت دولت خود از داعش و تروریسم تکفیری را پرداختند.»

۱۸:۱۴ ۲۳.۸.۱۳۹۴

روزنامه فرانسوی لیبراسیون می‌نویسد که در کنار جسد دو تن از مهاجمان به استادیوم «استاد دوفرانس» گذرنامه‌های مصری و سوری پیدا شده است.

۱۸:۰۸ ۲۳.۸.۱۳۹۴

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقام‌های مربوطه یک مرد فرانسوی را به عنوان یکی از مهاجمان حملات پاریس شناسایی کرده‌اند.

۱۸:۰۶ ۲۳.۸.۱۳۹۴

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، در تماسی تلفنی با همتای فرانسوی خود به او تسلیت گفت. اف‌بی‌آی و
وزارت امنیت داخلی ایالات متحده آمریکا می‌گویند که در حال نظارت دقیق اوضاع هستند اما نشانه‌ای از تهدیدی خاص و تازه علیه ایالات متحده مشاهده نکرده‌اند.

۱۷:۳۷ ۲۳.۸.۱۳۹۴

احمد الطیب، رئیس دانشگاه الازهر مصر، حملات پاریس را «کینه‌ورزانه» نامیده و خواستار اتحاد جهانی علیه افراط‌گرایی شد.

۱۷:۲۱ ۲۳.۸.۱۳۹۴

پس از حمله به هفته‌نامه شارلی ابدو ۳۰ هزار نیروی اضافه پلیس و سرباز در فرانسه بسیج شده‌اند. وزیر کشور فرانسه روز شنبه خبر داد که هم‌اینک علاوه بر این تعداد، هزار نیروی نظامی دیگر نیز در اماکن عمومی، به‌ویژه در پاریس، مستقر شده‌اند.

۱۷:۱۲ ۲۳.۸.۱۳۹۴

خبرگزاری فرانسه می‌نویسد که در پی حملات پاریس، ۳۰۰ نفر روانه بیمارستان‌ها شده‌اند که حال ۸۰ تن از آنان وخیم گزارش می‌شود.

۱۷:۰۹ ۲۳.۸.۱۳۹۴

خبرگزاری ایسنا: «سلول بحران» وزارت امور خارجه فرانسه در پاسخ به تماس سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، اعلام کرد: «در فهرست قربانیان حوادث تروریستی شب گذشته پاریس هیچ ایرانی یا ایرانی- فرانسوی دیده نمی‌شود.»

۱۷:۰۸ ۲۳.۸.۱۳۹۴
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:29 0:00
لینک مستقیم

۱۷:۰۸ ۲۳.۸.۱۳۹۴

کنسرتی در پاریس که افراد مسلح شامگاه جمعه با حمله به آن دست‌کم ۸۰ نفر را کشتند کنسرت گروه ایگلز آو دث‌متال (Eagles of Death Metal) بود که گروه موزیکی از کالیفرنیای آمریکا است. اعضای این گروه موزیک موفق شدند به هنگام این حمله، با فرار از در پشتی از مهلکه جان سالم به‌در ببرند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG