کنفدراسیون فوتبال آسیا ۴۸ ساعت به پرسپولیس برای ارائه توضیحات فرصت داد

در پی شکایت باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده این باشگاه از بازیکنان غیرمجاز، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ۴۸ ساعت فرصت داد تا توضیحات خود را در این باره ارائه کند.

بر اساس خبری که سایت فدراسیون فوتبال در روز سه‌شنبه، ۱۵ مهر، منتشر کرده، باشگاه پرسپولیس تا روز هشتم اکتبر (۱۷ مهر) فرصت دارد تا توضیحات خود را درباره شکایت باشگاه النصر عربستان درباره استفاده از بازیکنان جدید در فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون ارائه دهد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر روز شنبه، ۱۲ مهر، در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید، اما پس از پایان بازی، تیم النصر با ادعای غیرمجاز بودن خریدهای جدید پرسپولیس، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) شکایت کرد.

باشگاه النصر مدعی است که تیم پرسپولیس با استفاده از چندین بازیکن غیرقانونی در ترکیب خود در این دوره از مسابقات، دچار تخلفات آشکار از قوانین فیفا شده است.

در شکایت باشگاه النصر آمده است که پرسپولیس در حالی که به دلیل شکایت برانکو ایوانکویچ، سرمربی اسبق این تیم، و براساس رای ای‌اف‌سی، اجازه بستن قرارداد با بازیکنان جدید نداشته، نه تنها قرارداد بسته، بلکه آنها را در لیگ قهرمانان به خدمت گرفته است.

شکایت تیم النصر به ای‌اف‌سی در شرایطی است که تیم پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران ادعای هرگونه تخلفی را رد می‌کنند.