استاندار کرمانشاه خواستار برخورد با عوامل کلیپ قدیمی یک زن بی‌حجاب شد

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه

در حالی که مسئولان میراث فرهنگی استان کرمانشاه می‌گویند کلیپ یک‌دقیقه‌ای که یک زن بی‌حجاب را در «تکیه معاون‌الملک» این شهر نشان می‌دهد، مونتاژ شده و مربوط به سال ۹۶ است، استاندار کرمانشاه گفته است « فارغ از اینکه این ویدئو در چه سالی ساخته شده و یا تصاویر به چه صورت استفاده شده است»، باید با عوامل این کلیپ برخورد شود.

این ویدئو روز گذشته به صورت سانسور شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و خبرگزاری مهر نیز در گزارشی نوشت که این اتفاق نشان‌دهنده «ولنگاری مسئولین فرهنگی کرمانشاه» و «شبیخون فرهنگی دشمن» است.

پس از انتشار این گزارش، سازمان میراث فرهنگی کرمانشاه در اطلاعیه‌ای گفت که این ویدئو توسط یک آتلیه «در تابستان ۱۳۹۶ تهیه شده» و پلیس فتا نیز تایید کرده که تصاویر «مونتاژ» شده‌اند.

خبرگزاری مهر اما در واکنش به این اطلاعیه نوشته است که این تصاویر واقعی هستند.

پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری کرمانشاه نیز گفته است این تکیه محل عزاداری محرم بوده و « با مسببان ساخت کلیپ مبتذل» در این محل برخورد می‌شود.

روز گذشته نیز ماجرای مانکن‌های زنده در کرمانشاه جنجال‌برانگیز شد و دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در واکنش به استفاده از مانکن‌ زنده زن در ویترین یک فروشگاه و تبلیغات یک مدل زن در یکی از بناهای تاریخی این استان، از دستور برخورد سریع و فوری با این واحد صنفی خبر داد.