زندگی سیاسی اسماعیل هنیه به روایت عکس‌ها

اسماعیل هنیه حین سخنرانی در راهپیمایی حکومتی که ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ همزمان با سی‌وسومین سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ در تهران برگزار شد.

اسماعیل در کنار شیخ احمد یاسین، بنیان‌گذار گروه افراطی حماس، در سال ۲۰۰۲. شیخ احمد یاسین وقتی در سال ۱۹۹۷ از زندان اسرائیل آزاد شد، اسماعیل هنیه را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد

اسماعیل هنیه حین ورود به نشست خبری در غزه در ژوئیه ۲۰۰۵؛

رابطهٔ نزدیک بنیان‌گذار حماس با اسماعیل هنیه، جایگاه او را در داخل این گروه افراطی تقویت کرد تا جایی‌که هنیه به نمایندگی حماس در تشکیلات خودگردان فلسطینی برگزیده شد.

اسماعیل هنیه در نشستی با رهبران جنبش فلسطینی فتح در ماه مه ۲۰۰۶  

اسماعیل هنیه در کنار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی (راست)، حین بازدید از اتاقی در ساختمان شورای وزیران غزه که دفتر هنیه نیز در آن‌جا بود و دوم ژوئیه ۲۰۰۶ هدف حملۀ هوایی اسرائیل قرار گرفت.

اسماعیل هنیه در دسامبر ۲۰۰۶ (اواخر پاییز ۱۳۸۵) با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، در تهران دیدار کرد.

اسماعیل هنیه (وسط) ۲۰۰۷ در کنار محمود زهار از بنیان‌گذاران و رهبران تندرو گروه افراطی حماس در غزه (راست) پاییز ۲۰۰۷ در جلسه‌ای پارلمانی حضور یافت.

اسماعیل هنیه دست در دست محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور وقت ایران، در مراسم حکومتی سالگرد انقلاب ۱۳۵۷ که ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ در تهران برگزار شد.

اسماعیل هنیه در پاییز ۲۰۱۲ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر وقت قطر (وسطی از راست)، را حین بازدید از غزه همراهی کرد.

اسماعیل هنیه در نشست با یحیی سنوار، رهبر پنهان‌شدۀ گروه افراطی حماس در غزه (راست)، به همراه خالد فوزی، رئیس سازمان اطلاعات مصر (چپ)؛ در دفتر رئیس سیاسی گروه افراطی حماس، پاییز ۲۰۱۷.

اسماعیل هنیه در سال ۲۰۱۷ به ریاست دفتر سیاسی حماس انتخاب و جانشین خالد مشعل در این سمت شد.

دیدار اسماعیل هنیه با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پیشین ایران؛ تهران، ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، که نهم مرداد ۱۴۰۳ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به تهران رفته بود.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، ساعاتی پیش از کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران با او ملاقات داشت.

هنیه روز نهم مرداد با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، نیز در تهران دیدار کرده بود.

نصب پوستر اسماعیل هنیه در اردوگاه فلسطینی برج البراجنه در حومۀ بیروت، پایتخت لبنان، ساعاتی پس از اعلام خبر کشته شدن او در تهران

اسماعیل هنیه ۶۲ ساله، رهبر دفتر سیاسی گروه افراطی حماس، بامداد دهم مرداد ۱۴۰۳ در تهران کشته شد. گروه حماس را آمریکا و اتحادیه اروپا یک سازمان تروریستی می‌دانند.