نماینده مجلس: احمدی‌نژاد به مراسم دیدار با خامنه‌ای دعوت نشده بود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین ایران برای دیدار روز سه‌شنبه مقام‌های جمهوری اسلامی با علی خامنه‌ای، «دعوت» نشده بود.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در گفت‌و‌گو با وب‌سایت دیده‌بان ایران ، این خبر را به نقل از محمود احمدی‌نژاد نقل کرده است.

به گفته وی، «بنده با ایشان تماس گرفتم و آقای احمدی‌نژاد گفتند به این جلسه دعوت نشده بودم.»

محمود احمدی‌نژاد که پس از قهر ۱۱ روزه با علی خامنه‌ای بر سر فعالیت حیدر مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات، مورد غضب هواداران رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفت، پس از مخالفت علی خامنه‌ای با نامزدی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶، بارها به موضع‌گیری‌های صریح و تندی علیه مجموعه حاکمیت پرداخته است.

وی از جمله در تیرماه سال ۱۴۰۰ در یک پیام ویدئویی گفت که «آدم تأسف می‌خورد، اول به حال کشور و بعد به حال خودش، به حال آن فردی که می‌گوید این انتخابات یک پیروزی عظیم بود.»

رهبر جمهوری اسلامی، روز دوشنبه، ۷ تیر، از پیروزی و «عظمت» در انتخابات ۱۴۰۰ که ابراهیم رئیسی در آن برنده اعلام شد، سخن گفته و افزوده بود که به باور او «این انتخابات حقاً و انصافاً حماسه بود.»

احمدی‌نژاد در حالی به دیدار روز ۲۳ فروردین با رهبر جمهوری اسلامی دعوت نشده بود که حسن روحانی، حسن خمینی و محمدجواد ظریف در این دیدار حضور داشتند.