پارادوکس با کامبیز حسینی؛ مردان بدون زنان!

من خیلی وقت بود دنبال یک طنزپرداز می‌گشتم که بیاد توی این برنامه و به من کمک کنه ولی پیدا نمی‌کردم. مدت‌ها گشتم و پیدا نکردم.

این هفته می‌خوام مژده بدم به هموطنان عزیز که بالاخره پیدا شد... و او کسی نیست جز استاندار تهران!

علتش هم اینه که ایشون در مورد بوی بد تهران واقعیتی رو گفتند که همه اول فکر کردند طنز بوده و منظوری داشته! ولی نه مثل این که واقعیت بود.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در هفته ای که گذشت فرمودند: «از فرودگاه امام تا مرقد امام، ۲۸ کانون بوی بد شناسایی شده که بعد از ۳۰ سال هنوز بوی بد می‌دهند.»

فرمودند از فرودگاه امام تا مرقد امام ۲۸ کانون که ۳۰ ساله فلان!

البته ایشون شکسته نفسی کرده! من فکر می‌کنم به جای فرودگاه امام باید از فرودگاه مهرآباد -که امام پیاده شدند- تا مرقد رو بررسی کنند! در اون صورت در می‌یابند که کانون‌ها بیشتر از ۲۸ و آن سال‌ها هم حدود ۴۰ سال است!

حدود ۴۰ سال است که بوی خوبی از حد فاصل رفت و آمد امام نیامده!‌

کارشناسان آگاه رفتند شمردند و دیدند از اون فرودگاه تا اون مرقد کلاً ۴۰ تا تپه وجود داشته که از همه‌شون بوی بد بلند شده! برای همین ما دیگه هیچی نمی‌گیم.

اگر کسی به استاندار تهران دسترسی داره بهش بگه پارادوکس طنزنویس استخدام می‌کنه و اگه کار استانداری و اینا کساد شده بیاد بغل استکبار با هم طنز بنویسم!

پیش از اینکه بری پاسپورت بگیری بگم که ما قراردادی هستیم و بیمه اینا نداریم! گفتم از قبل بگم فکر نکنی در آغوش دشمن حلوا پخش می‌کنند!

یه نون و پنیری هست دور هم می‌خوریم!

پس تماس از تو!

Your browser doesn’t support HTML5

پارادوکس با کامبیز حسینی؛ مردان بدون زنان!