دست‌کم شش نفر در حمله مسلحانه در حومه تل‌آویو کشته شدند

اندکی پیش از شلیک موشک‌های جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، پلیس این کشور از کشته شدن ۶ نفر در یک عملیات «تروریستی مشکوک» در حومه تل‌آویو خبر داد.

به گفته پلیس اسرائیل، شامگاه سه‌شنبه دهم مهرماه دو «تروریست» با حمله به مردم در خیابان یرشالیم در حومه تل‌آویو شش نفر را کشته و دستکم ۱۶ نفر را زخمی کردند.

این گزارش تاکید می‌کند که این دو مهاجم در حالی که با مسلسل‌های خود به سمت مردم شلیک می‌کردند توسط نیروهای امنیتی و شهروندان حاضر با استفاده از سلاح‌های گرم شخصی به ضرب گلوله کشته شدند.

به گفته پلیس، این دو مهاجم به نام‌های «محمد خلف سحر رجب» و «حسن محمد حسن تمیمی» هر دو ساکن الخلیل (حبرون) با فریاد «الله‌اکبر» به سوی مردم عادی تیراندازی کردند

مگان دیوید آدام سخنگوی اورژانس ملی اسرائیل با اشاره به این حمله از زخمی شدن تعدادی از شهروندان با درجات مختلف جراحت خبر داده است.

به گفته سخنگوی اورژانس ملی اسرائیل حال دو نفر از مجروحان وخیم، گزارش شده است.

تصاویر تلویزیونی دقایقی پیش از رگبار موشک توسط ایران به سوی اسرائیل نشان می‌دهد که این افراد مسلح پس از پیاده شدن در ایستگاه تراموی، به سوی مردم شلیک می‌کنند.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل با اشاره به اینکه این مهاجمان فلسطینی‌های ساکن الخلیل بودند خواستار اخراج خانواده این مظنونان به غزه شد.