لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۶

ملاقات با عاطفه رنگریز


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به یک چهاردیواری است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی- عقیدتی» خوانده می‌شوند.

فعال مدنی و از حامیان حقوق کارگران است که از ۱۱ اردیبهشت‌ماه زندانی ست. این فعال مدنی جوان هم اکنون در زندان زنان شهر ری، معروق به قرچک به سر می‌برد.

زندانی نه چندان خوش‌نام که طی ماه‌های اخیر گزارش‌هایی متعدد از وضعیت نامناسب آن منتشر شده است، زندانی که به گفته شماری از فعالان مدنی و زندانیان پیشین سیاسی با کمبودهایی در زمینه آب آشامیدنی، مواد غذایی و امکانات بهداشتی و درمانی مواجه است.

عاطفه رنگریز، دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال در مراسم روز جهانی کارگر مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت و پس از چند روز به زندان زنان شهر ری یا همان قرچک منتقل شد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:00 0:00
لینک مستقیم

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG