لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۴۹
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد
زنی در تهران در حالی که چتر روی سر خود گرفته تا از گرما در امان باشد

آمنه‌سادات ذبیح‌پور به حضور در جلسه بعدی دادگاه سپیده قلیان «ملزم شد»

۱۲:۱۸ ۶.۱۰.۱۴۰۱

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه درباره اطلاعیه خودش

مرکز رسانه قوه قضاییه روز سه‌شنبه ادعا کرد که یک روز پیش درباره سفر خانواده علی دایی به خارج از ایران و اقدام غریب بازگرداندن هواپیمای آنها هیچ اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.

مرکز رسانه قوه قضاییه غروب دوشنبه، پنجم دی‌ماه، اعلام کرد که «همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذی‌ربط را از تصمیم خود مطلع کند».

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه ساعتی پس از آن منتشر شد که رسانه‌‌های حکومتی ایران بعدازظهر دوشنبه از بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و فرزند علی دایی از دوبی و پیاده کردن آن‌ها در فرودگاه کیش توسط ماموران امنیتی به دلیل «ممنوع‌الخروج» بودن خبر دادند.

حال ساعت‌ها پس از آن که این اطلاعیه را رسانه‌های داخل و خارج از ایران رویت و منتشر کردند، مرکز رسانه قوه قضاییه ادعا کرده است که اصلا چنین اطلاعیه‌ای صادر نکرده است: «مرکز رسانه قوه قضائیه هیچ اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر نکرده است.»

این ادعا پس از آن مطرح می‌شود که علی دایی در مصاحبه‌ای تمام گزارش‌ها در رسانه‌های حکومتی در این باره را کذب خواند.

۱۲:۰۹ ۶.۱۰.۱۴۰۱

حمایت از اعتراضات ایران در سرمای زیر صفر کانادا

۱۲:۰۷ ۶.۱۰.۱۴۰۱

واکنش امیررضا خادم به اقدام علیه خانواده علی دایی

در ادامه واکنش‌ها به اقدام غریب نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در بازگرداندن هواپیمای حامل خانواده علی دایی به خاک ایران، امیررضا خادم، کشتی‌گیر پیش‌کسوت، در پستی در اینستاگرام این پرسش را مطرح کرد که خروج همسر و دختر آقای دایی «این قدر استراتژیک بود» که حکومت مسیر پرواز آنها را تغییر دهد؟

او نوشت: ««آقایان محترم، واقعا یک لحظه می‌اندیشید که با چنین اعمالی چه بر سر اعتماد و همبستگی ملی می آورند؟ یعنی خداوکیلی خروج یک فرد که جرمش بستن مغازه خودش بوده، تا این حد استراتژیک بود؟»

۱۱:۲۶ ۶.۱۰.۱۴۰۱

دایی: خدا را شکر هواپیمای خانواده‌ام مورد اصابت موشک قرار نگرفت

علی دایی، ستاره سابق فوتبال ایران، در مصاحبه‌ای تازه در واکنش به بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و فرزندش (مونا فرخ‌آذری و نورا دایی) از مسیر دوبی توسط مأموران جمهوری اسلامی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که هواپیمای‌شان مورد اصابت موشک‌های دشمن قرار نگرفت.»

اشاره کنایه‌آمیز علی دایی در این مصاحبه که روز سه‌شنبه، ششم دی‌ماه، منتشر شد به شلیک ماموران سپاه پاسداران به هواپیمای مسافربری اوکراینی در بامداد ۱۸ دی سال ۹۸ است که جان ۱۷۶ سرنشین آن را گرفت.

۱۰:۱۳ ۶.۱۰.۱۴۰۱

اسماعیلیون خواستار واکنش ایکائو شد

حامد اسماعیلیون در دو پیام توییتری سازمان بین‌المللی هوانوردی، ایکائو، و رئیس آن را خطاب قرار داد و خواستار واکنش این نهاد بین‌المللی به ماجرای بازگرداندن پرواز خانواده علی دایی از میانه راه دوبی شد.

آقای اسماعیلیون در توییت خود یادآور شده که رئیس این سازمان سرنگونی پرواز اوکراین به دست سپاه پاسداران را محکوم نکرده است، پروازی که حامل خانواده او بود.

۱۰:۰۸ ۶.۱۰.۱۴۰۱

فرخ‌نژاد: از زن و بچه دایی هم وحشت دارند

۰۷:۲۷ ۶.۱۰.۱۴۰۱

۰۶:۵۸ ۶.۱۰.۱۴۰۱

۰۵:۵۳ ۶.۱۰.۱۴۰۱

۰۴:۴۶ ۶.۱۰.۱۴۰۱

بیشتر

XS
SM
MD
LG