لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۰

ویدئوی فرماندهان سپاه هنگام شلیک موشک که سوژۀ کاربران شد


ویدئوی فرماندهان سپاه هنگام شلیک موشک که سوژۀ کاربران شد
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:41 0:00

در این ویدئو که فرمانده سپاه پاسداران از فرمانده هوافضای سپاه می‌خواهد عملیات «وعده صادق ۲» را شروع کند، نوع شادمانی او و تقطیع تماس تلفنی‌اش با پزشکیان مورد توجه قرار گرفته است. 

تصاویری که سپاه پاسداران از «اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل» در شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر منتشر کرده، به سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدیو که در آن حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران از امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه می‌خواهد تا عملیات «وعده صادق ۲» را شروع کند، شادمانی فرمانده سپاه از شلیک موشک‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

گروهی از کاربران هم به تماس تلفنی تقطیع‌شده فرمانده سپاه با مسعود پزشکیان اشاره می‌کنند که در آن تعداد پرتاب‌های موفق حذف شده است و سلامی تعداد کل پرتاب‌ها را ۲۰۰ موشک اعلام می‌کند.

کاربران همچنین به تناقض موجود بین ادعاهای سپاه درباره موفقیت‌آمیز بودن عملیات و انتشار چنین ویدئویی با این همه حاشیه، اشاره کرده‌اند. این درحالیست که دانیل هگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل، با اشاره به شلیک موشک‌ها از ایران به سمت اسرائیل گفت: «در جریان این حمله چند مورد رهگیری موشک‌ها رخ داده و انفجارهایی در مرکز و جنوب اسرائیل گزارش شده است».

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین تاکید کرد این حمله «تبعاتی» خواهد داشت.

XS
SM
MD
LG