لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۲۹

شهرداری تهران: نیمی از خودروهای جدید داخلی در معاینه فنی رد شده‌اند

سخنرانی نتانیاهو:

پیامی دارم برای آمانو بروید و از این انبار هسته‌ای قبل از اینکه ایرانی‌‌ها آن را پاکسازی کنند. چرا این منطقه را بازرسی نمی‌کنید. یک بار برای همیشه واقعیت را برای همیشه بگویید.

سخنرانی نتانیاهو:

از خود بپرسید چرا ایران آرشیو هسته‌ای و انبار هسته‌ای خود را نابود کرده، برنامه تهران برای رسیدن به بمب اتم است.

سخنرانی نتانیاهو

ایران تاسیسات سری اتمی در کوچه ماهر تهران تورقورآباد دارد و آن را به اطلاع آژانس بین‌المللی نرسانده است. ایران ماه گذشته ۱۵ کیلوگرم مواد رادیو اکتیو را از آن خارج کردند.

لبنان از خنثی کردن عملیات داعش برای مسمومیت منابع آبی و غذایی خبر داد

عکس تزئینی است
عکس تزئینی است

دستگاه امنیتی لبنان اعلام کرد فردی را مرتبط با داعش را بازداشت کرده که به دنبال مسموم کردن منابع آب ارتش لبنان و مسومیت غذایی در یک کشور خارجی بوده است.

دستگاه امنیتی لبنان در بیانیه خود می‌گوید این فرد یک آواره فلسطینی متولد ۱۹۹۱ و با داعش در سوریه ارتباط داشته است.

این بیانیه می‌افزاید فرد مزبور به همراه همدست خود در یک کشور خارجی درصدد بوده که تانکرهای آب ارتش لبنان و منابع غذایی یک کشور خارجی مسموم کند.

کریستین فورد نامزد دیوان عالی آمریکا را به تلاش برای تجاوز جنسی متهم کرد

کریستین فورد روز پنجشنبه در کمیته سنا شهادت داد که برت کاوانا نامزد دونالد ترامپ برای دیوان عالی آمریکا به همراه دوستش در دوران دبیرستان تلاش کرده که به او تجاوز کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته گفت ممکن است نامزد دیگری برای دیوان عالی معرفی کند. برت کاوانا همه این اتهامات را رد کرده است.

سکس، مواد مخدر و نامزدهای دیوان عالی آمریکا

کریستین فورد گفت از زمانی که در مورد این اتفاق افشاگری کرده به خاطر تهدید‌های بسیار مجبور به ترک خانه خود شده است. وی گفت که ایمیل کاری وی نیز هک شده است.

نصب «۳۳۰ دوربین مخفی» در بازی استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری فارس گزارش داده است، برای شناسایی «افرادی که به دنبال آشوب» هستند ۳۰۰ دوربین مخفی برای سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده است. خبرگزاری فارس پیشتر در همین روز شمار دوربین‌ها را ۵۰۰ عدد نوشته بود.

این خبرگزاری می‌افزاید ۲۵۰ مامور لباس شخصی هم در بازی پرسپولیس و استقلال حضور دارند.

وزیر کشور ایران پیشتر در واکنش به چند درگیری تماشاچیان و همچنین شعارهای ضدحکومتی در برخی از بازی‌های فوتبال، تهدید کرده بود که ممکن است بازی‌ها بدون تماشاچی برگزار شود.

همزمان با بازی پرسپولیس و استقلال حضور نیروهای انتظامی در پایتخت پررنگ گزارش شده است.

عذرخواهی شهردار شیراز از نصب بنری با سربازان اسرائیلی

ابراهیم گشتاسبی‌راد شهردار شیراز به خاطر نصب تصویر فوتوشاپ شده سربازان اسرائیلی به مناسبت هفته «دفاع مقدس» پوزش خواست.

در یکی از بنرهای این شهر عکسی که متعلق به سربازان اسرائیلی است، پس از حذف یک سرباز زن، به عنوان سربازان ایرانی دوران جنگ نصب شده بود.

پس از مشخص شدن این گاف در شبکه‌های اجتماعی شهرداری شیراز این بنر را شبانه پایین کشید.

روحانی سردیس هخامنشی را به ایران بازگرداند

حسن روحانی رئیس جمهور نقش برجسته سردیس هخامنشی را از نیویورک به ایران بازگرداند.

به گزارش ایرنا این سردیس در سال ۱۹۳۳ به دست باستان‌شناسان موسسه شرق‌شناسی دانشگاه شیکاگو کشف شد و در سال ۱۹۳۶ به سرقت رفت.

این سردیس هخامنشی از سال ۱۹۵۱ تا ۲۰۱۱ در کانادا بود تا اینکه در پاییز ۲۰۱۷ از حراج نیویورک سر درآورد. پس از گزارش به پلیس، دادستانی نیویورک به بازگشت این اثر به ایران رای داد.

کاهش بهای دلار و سکه

خبرگزاری تسنیم در خبری که ظهر امروز به وقت تهران منتشر شده، قیمت دلار در بازار آزاد را ۱۷ هزار تومان اعلام کرده است.

این خبرگزاری بهای سکه تمام بهار آزادی را ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان گزارش کرده است.

تسنیم در گزارش دیگری قیمت یورو در ساعت ۴ بعد از ظهر ۲۰,۳۹۴ و پوند ۲۲,۹۳۳ تومان اعلام کرده است.

اما در سامانه سنا که صنایع فولاد و پتروشیمی ارز آن را تامین می‌کنند نرخ دلار در روز پنجشنبه به ۱۵۴۵۶ رسیده است. بخش بزرگی از تبادلات ارزی برای واردات قانونی از مبادی رسمی کشور از طریق بازار سنا تامین می‌شود.

یک شاکی دیگر نامزد دیوان عالی آمریکا را به مشارکت در «تجاوز گروهی» متهم کرد

برت کاوانا نامزد دونالد ترامپ برای دیوان عالی آمریکا، با شکایت دیگری از سوی جولی سوئتنیک، از هم‌دوره‌ای‌های خود در دهه ۸۰ میلادی روبرو شده است.

جولی سوئتنیک نیر همانند چند زن دیگر می‌گوید او در میهمانی‌ها رفتاری زننده با زنان داشته است. وی مدعی است که شاهد بوده برت کاوانا به همراه دوستانش دختران را مست کرده و به آنها تجاوز گروهی می‌کردند.

جوی سوئتنیک اظهار داشته خود او در یکی از این میهمانی‌های دوره دبیرستان قربانی تجاوز گروهی شده و در آن صحنه برت کاوانا هم حضور داشته است.

قرار است امروز پنجشنبه کریستین فورد یکی دیگر از زنان هم‌دوره‌ای‌های کاوانا مقابل قانونگذاران آمریکایی در مورد اتهامات جنسی که به کاوانا وارد کرده، شهادت دهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته گفت ممکن است نامزد دیگری برای دیوان عالی معرفی کند. برت کاوانا همه این اتهامات را رد کرده است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG