لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۵۳

رادیوفردا و شما

Sorry! No content for ۳۰ مرداد. See content from before

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲

دسترسی به پادکست‌های رادیوفردا از طریق سرویس‌های پادگیر و همچنین اپلیکیشن و وبسایت رادیوفردا امکان‌پذیر است.

در این اینجا تلاش شده با دسته‌بندی‌ راه‌های گوناگون، شما را برای هرچه آسان‌تر پیدا کردن پادکست‌های رادیوفردا راهنمایی کنیم.

دسترسی از طریق تلفن‌های هوشمند

شما می‌توانید از طریق سرویس‌های پخش پادکست (اپل پادکست، اسپاتیفای، کست‌باکس، گوگل‌پادکست و ساوندکلاود) پادکست مورد نظر خود را جست‌وجو و با عضویت در آن برنامه مورد نظر خود را گوش کنید.

برای پیدا کردن برنامه مورد نظر در پادگیرهای مختلف می‌توانید به صفحه پادکست‌ها مراجعه کنید و با کلید اشتراک لینک برنامه مورد علاقه خود را در دیگر پادگیرها پیدا کنید.

همچنین اگر کاربر یوتیوب هستید، می‌توانید در صفحه یوتیوب رادیوفردا به آخرین پادکست‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر محدودیت‌های فیلترینگ در ایران مانع دسترسی شما به پادگیر‌ها می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن رادیوفردا استفاده کنید. اپلیکیشن رادیوفردا دارای فیلترشکن داخلی است و می‌توانید بدون وی‌پی‌ان پادکست‌ها را دنبال کنید.

این اپلیکیشن را برای گوشی‌های اندرویدی از طریق گوگل پلی و برای آیفون از طریق اپ‌استور دریافت کنید. همچنین از طریق تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ اپلیکیشن تلویزیون رادیوفردا قابل نصب است.

دسترسی از طریق وب‌

برای پیدا کردن برنامه مورد نظر خود در پادگیرهای مختلف می‌توانید به صفحه پادکست‌ها نیز مراجعه کنید و با انتخاب برنامه مورد علاقه خود از طریق مرورگر کامپیوتر شخصی، به اپیزودهای مختلف آن دسترسی خواهید داشت.

رادیوفردا از روز شنبه ۲۱ مرداد، از دو پادکست جدید رونمایی می‌کند؛ پادکست‌های «یک پرونده»، و «شوخی با تاریخ» که توسط فرشته قاضی و جلال سعیدی تهیه می‌شوند.

یک پرونده

«یک پرونده» پادکستی است که هر هفته به بررسی پرونده‌ای در زمینه حقوق بشر اختصاص دارد. جمهوری اسلامی در زمینه نقض حقوق بشر سابقه‌ای به قدمت عمرش دارد، و بسیاری از پرونده‌ها در همین زمینه امکان و اجازه طرح شدن در دستگاه قضایی را ندارند. معدود پرونده‌هایی هم که در دستگاه قضایی باز می‌شوند، بدون نتیجه و سرانجام، مختومه اعلام می‌شوند و یا در نهایت حکمی که صادر می‌شود در ادامه نقض حقوق انسانی و قانونی شهروندان است.

در پادکست یک پرونده سراغ این پرونده‌ها می‌رویم و در گفت‌وگو با خانواده‌های جان‌باختگان، و زندانیان سیاسی و عقیدتی، و کسانی که حقوق‌شان از سوی حکومت به رسمیت شناخته نمی‌شود، و همچنین گفت‌وگو با کارشناسان و متخصصان، هر هفته یکی از این پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم.

یک پرونده هر شنبه با مخاطبان رادیوفردا به اشتراک گذاشته می‌شود و تهیه‌کننده این پادکست فرشته قاضی است.

شوخی با تاریخ

«شوخی با تاریخ» همانطور که از نامش پیداست، پادکستی است که با زبان طنز به رویدادهای تاریخی، خصوصاً زندگی دیکتاتورها، و تأثیری که بر مردم گذاشته‌اند، می‌پردازد. تاریخ آن طور که همه می‌دانیم، تکرار نمی‌شود اما سرشار از الگوهایی است که قابلیت تکرار دارند.

در شوخی با تاریخ به سراغ این الگوها می‌رویم و سعی می‌کنیم با استفاده از طنز و موسیقی و بازی‌های زبانی، بخش‌های مهم و تأثیرگذار تاریخ را که شاید به خودی خود برای جوانان جذاب نباشند، با هم به شکلی مرور کنیم. اینجا سعی می‌کنیم با هم بفهمیم دیکتاتورها چطور در بسط و تحکیم دیکتاتوری‌شان موفق می‌شوند، و وقایع و رویدادهای تاریخی چطور رقم می‌خورند.

شوخی با تاریخ هر دوشنبه با مخاطبان رادیوفردا به اشتراک گذاشته می‌شود و تهیه‌کننده این پادکست جلال سعیدی است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG