لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۵۸

شاهزاده هری و مگان در حال فرار از دست پاپاراتزی‌ها از «تصادف خطرناک» جان سالم بدر بردند


شاهزاده هری همراه با همسرش مگان
شاهزاده هری همراه با همسرش مگان

سخنگوی شاهزاده هری، پسر چارلز سوم پادشاه بریتانیا، می‌گوید تعقیب و گریز «خطرناک» خودروهای عکاسان و خانواده این شاهزاده بریتانیا در آمریکا نزدیک بود که به یک «فاجعه» ختم شود.

این بیانیه که روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت منتشر شد، می‌افزاید شاهزاده هری همراه با همسرش مگان و مادر او، با خودرو تحت تعقیب عکاسان « پاپاراتزی» در خیابان‌های نیویورک قرار گرفتند.

«پاپاراتزی‌ها» به عکاسانی گفته می‌شود که در پی سوژه‌های جنجال‌آفرین از افراد سرشناس هستند.

سخنگوی شاهزاده هری افزود: خودرو حامل این زوج برای شرکت در مراسم اهدای جوایز «نهاد زنان» برای خانم مگان به خاطر خدمات او در حال حرکت بود که سر و کله عکاسان «پاپاراتزی» پیدا شد.

تصاویری که بعد از این تعقیب‌وگریز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، شاهزاده هری را همراه با همسرش مگان و مادر او، دوریا راگلند، در تاکسی نشان می‌دهد.

سخنگوی شاهزاده هری درباره جزئیات این حادثه گفته است: «شب گذشته، دوک (هری) و دوشس ساسکس (مگان) همراه با خانم راگلند در یک تعقیب‌وگریز تقریباً فاجعه‌آمیز با خودرو، توسط حلقه‌ای از پاپاراتزی‌های بسیار تهاجمی محاصره شدند».

این بیانیه می‌افزاید: «تعقیب و گریز بی‌وقفه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نزدیک بود به تصادف با دیگر رانندگان، عابران پیاده و دو افسر پلیس نیویورک منجر شود».

شاهزاده هری بارها عصبانیت خود را از مزاحمت‌های رسانه‌ها ابراز کرده و آن‌ها را مقصر مرگ مادرش پرنسس دایانا می‌داند که او هم در تعقیب پاپاراتزی‌ها در پاریس تصادف کرد و کشته شد.

هری و مگان که به عنوان اعضای خانواده سلطنتی با القاب دوک و دوشس ساسکس شناخته می‌شدند در سال ۲۰۲۰ با انتقاد از برخوردهای نژادپرستانه و مداخله دائمی رسانه‌ها در زندگی خصوصی‌شان از مسئولیت‌های خود به عنوان اعضای خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

با استفاده از گزارش خبرگزاری رویترز، رادیو فردا/د.خ/ک.ر
XS
SM
MD
LG