لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۴۰

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواستار ادامه کار فتح‌الله‌زاده شد


در حالی که تیم فوتبال استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه از سِمَت خود کناره‌گیری کرده است
در حالی که تیم فوتبال استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه از سِمَت خود کناره‌گیری کرده است

یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به استعفای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق این باشگاه گفت که وی تنها بود و مدیران به جلسات متعددی رفتند تا مشکلات مالی را حل کنند اما کسی کمک نکرد.

محمد مومنی در گفت‌وگو با ایسنا خواستار ادامه کار علی فتح‌الله‌زاده شد و تاکید کرد که موضع هیات مدیره باشگاه استقلال در این زمینه حمایتی است.

آقای مومنی غیبت در رقابت‌های آسیایی برای استقلال را مشکل زا توصیف کرد.

در حالی که تیم فوتبال استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه با انتشار پستی در اینستاگرام از سِمَت خود کناره‌گیری کرد.

آقای فتح‌الله‌زاده در پیام استعفایش خطاب به حمید سجادی، وزیر ورزش با اشاره به «کتمان حقایق توسط مدیریت سازمان خصوصی سازی» نوشت: «باشگاه استقلال با بدهی‌های کمرشکن و غیرقابل باوری روبه‌رو بوده» که وی به تنهایی قادر به پرداخت آن‌ها نبوده است.

وی در نامه استعفایش تاکید کرده است که در مدت دو ماه مسئولیتش با بسیاری از مسئولان دیدار و گفت‌وگو انجام داده ولی هیچ یک از آن دیدارها نتیجه‌ای در بر نداشته است.

آقای فتح‌الله‌زاده شش ماه قبل جایگزین سردار مصطفی آجورلو شده بود.

مهلت پرداخت بدهی‌ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای، بامداد شنبه به پایان رسید. مطالبات استراماچونی سرمربی اسبق و پادووانی مدافع برزیلی، از جمله موانع استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای بود.

XS
SM
MD
LG